Nezáleží na tom, jestli jste malý podnik, samostatný živnostník nebo obrovský podnik s několika tisíci zaměstnanci. Všichni si váží svých klientů stejně. Zejména těch stálých, kteří s nimi drží kontrakt už několik let. Rádi byste svým klientům poděkovali, ale úplně nevíte jak. Možností, jak to udělat je mnoho. Jednou z nich je balíček s propagačními materiály, které se hodí do každé kanceláře. Různé propisky s potiskem https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/reklamni-propisky/, klíčenky a tak dále. Jsou to věci, které jistě nikoho neurazí a předají zprávu, že vám na vašem klientovi záleží.
Kde je však získat? Existuje mnoho firem, které se starají o tisk http://www.boomtisk.cz/ jakéhokoliv vzoru právě na zmíněné předměty. Stačí je pouze kontaktovat, poslat, co byste chtěli natisknout a můžete vytvořit objednávku a to klidně jenom online. To, co chcete natisknout by mělo být logo vašeho podniku, nebo jakýkoliv tematický grafický obrázek, který odráží podstatu vašeho podnikání.
Pokud si vy sami nevíte rady, co byste chtěli za obrázek, můžete se obrátit na nějakou marketingovou společnost, nebo grafického designéra, který vám návrh udělá tak, aby vypadal co nejvíce profesionálně. Mějte na vědomí, že při objednání menšího počtu kusů, budete pravděpodobně platit více. Takže když už chcete něco takového nechat vyrobit, měli byste si promyslet, jestli to má vůbec cenu pro menší počet klientů. V případě, že klientů není mnoho jim můžete jednotlivě připravit něco zvlášť a nenechávat něco vyrábět hromadně. Za ideální dárek se považuje kvalitní flaška vína (v případě, že víme, že klient pije alkohol, nebo nemá nějaké potíže spojené s alkoholem). Jestliže je klientem žena, nebojte se vsadit na klasickou květinu s poděkováním. Cest, jak poděkovat klientovi je mnoho. Vy sami je znáte nejlépe, tak dokážete odhadnout, jaký dárek by se nejvíce hodil. Nemusíte utrácet velké množství peněz! Věřte, že klientovi bude stačit pouze ten pocit, že jste si na něj vzpomněli a že si ho vážíte.